Hvorfor Meldte Ingunn Seg Ut Av Staten? (Vj Indigo VIDEO)

Hvorfor Meldte Ingunn Seg Ut Av StatenHvorfor ble jeg fri-kvinne: jeg ble mer og mer klar over hvor stor del av livene våre staten har tatt beslag i. All tid går med på å jobbe for den korporasjonen som staten er, og med det bidra til den agendaen som ødelegger jorden og grunnlaget for et godt liv gjennom framprovosering av/deltakelse i krig, våpenproduksjon, introduksjon av menneskefiendtlig regelverk som f.eks snart gjør det ulovlig å ha egne kjøkkenhager etc. Jeg vil ta ansvar for å skape noe helt annet med mitt liv. Mine krefter skal gå til å skape gode nettverk i lokalsamfunnet hvor vi gjensidig støtter og hjelper hverandre, og hvor trivsel, velferd og godhet i egentlig forstand kan gjenopprettes. Jeg vil være på jordens side i det jeg gjør, og ikke bidra til et forbruk og en utarming av ressurser hvor vi kapitaliserer på jorden og hverandre. Alle kan bidra med noe, og tilsammen blir alle bidragene til et hav av forskjell.
Les også: Så hvorfor bli fri-kvinne, og hvordan gå fram? Artikkel 1 av 2
Les også: Hvorfor ble jeg frikvinne, del 2 av 2.

Se denne linken: Hvorfor Trenger Vi Folkedomstol?


7 kommentarer

  1. Jeg hører hun begynner med at mennesker spør henne er du anarkist?, er det det du vil ha kaos, for hennes del er hun sikker på at det vi har nå er anarki og kaos og det vil hun ikke ha…..denne damen har misforstått totalt…det vi har nå er så langt unna anarkismen som vi kan komme….by the way anarkismen er det eneste motvekten mot denne evige sirklen av undertrykkelse…..

Legg igjen en kommentar